Onsdag

Tredje dagen på soffan idag. Nu är jag utvilad iallafall. Dock är man sjuk men det börjar gå mot rätt håll hoppas jag. Ska försöka jobba imorgon. Jobbar 7-13 så det är ju inte länge iallafall.  Har ipren, halstabletter, nässprej och glass! :P

Sov ensam i lägenheten inatt och det gick bra. Dock tråkigt att vakna ensam men man vänjer väl sig. Hade jag fått välja hade jag velat sova med Andreas varje natt.. ha ha nördig jag är. Eller kallas det kär? ;) <3

Min hyresvärd var här idag också och han tyckte vi hade gjort det fint! Ska få en hatthylla nu i dagarna också.  Det är en del kvar att göra och en del att packa upp men man får ta lite då och då. Det tar tid att bygga upp ett hem! :)

Funderar på att åka till stan en sväng imorgon efter jobbet. Har presentkort på Åhléns så vill kika lite.  
Sen på kvällen ska vi hem till Anna och umgås och förbereda inför vår nyårsfest!   Känns inte ens som att det är nyår på fredag! Hoppas jag mår bättre då så man känner sig pigg och party! :)

Nu blir det fortsatt lugnt i soffan och sen en dusch och sedan sova.    Godnatt och trevlig kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Jennifer

Sv. Tack för svaret.. men jag har tänkt om lite haha. Blir nog varken locktång eller volumaster längre ;P



Krya på dig Annika! :)


URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/ @ 2010-12-30 @ 00:43:20
Postat av: Carolina- Skåne

Jag VET att det kallas KÄR!! Glad för din skull.. Krya på dej!! Kram

@ 2010-12-30 @ 11:34:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida