Helt slut!

Fy fasen va trött jag är!  Har jobbat 6:45-15:30 idag, det gick bra. Efter jobbet åkte jag till min lägenhet och började måla badrummet, torkade ur skåpen i köket osv. 

Snacka om att det blir stor skillnad nu när man målar om tak, lister, badrum osv. Det blir så fint och fräscht! Tror hon har rökt i lägenheten innan för den var änna guldfläckig här och där.  Det stora rummet är snart färdigtapeterat också! :) Nu är det bara hallen kvar, sen ska vi måla kokvrån, köksluckorna och klädkammarn. Förhoppningsvis så är den hyffsat färdig så jag kan flytta in i helgen! :)  Tänkte ju fira lite jul med Anna och Jarmo på söndag! :)

Ska till lägenheten på onsdag igen för att ställa in porslin osv i skåpen så försvinner det en hel del med lådor och påsar.  Sen ska jag ge mig på badrummet snart också, ställa in saker där osv! :) 

Blir nog fint när det är färdigt! :)

Nu blir det fortsatt lugnt tills jag ska sova. Ska jobba 7-13 imorgon och sen ska jag hem till Andreas för att mysa lite innan jul! :) <3

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Tessan

kan du inte visa före o efter bilder? ;)

@ 2010-12-21 @ 02:20:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida