Helt färdig!

Jisses vilken dag! Jag är jättetrött nu och mör i ryggen. Men men, har ju fått massa gjort! :)

Först jobbade jag 7-13, sen åkte jag till lägenheten och började måla badrummet, badrumsskåpet osv. Sen packa jag ur alla lådor med porslin osv och diskade det och ställde in i skåpen. Det var en del så det är skönt att det äntligen är gjort!  Sen målade jag under skåpen och på bänkskivorna i köket.  Ser mycket fräschare ut! :)  Nu ska bara väggarna, taket och skåpsluckorna målas sen är köket klart! Eller ah, ska fixa kakel också, men det blir ett senare projekt!

På lördag ska vi taptersera klart och på söndag ska jag städa och ställa iordning möblerna osv. Inreda lite så det ser ut som ett hem! :) Slänger väl upp lite bilder då kanske!

Nu ska jag pyssla om mig själv lite och sedan blir det tv och sängen!  Ska upp hyffsat tidigt imorn. Firar jul hos syrran imorgon! :) Ska bli skoj!

Godnatt på er och GOD JUL!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida