Fredag

Fick en liten sovmorgon...vaknade halv tio sen vart det kört. Kunde inte somna om!  Så satte igång en maskin tvätt, plockade lite, kikade tv och åt frukost. Nu har jag precis gjort en lussebullssmet som ska jäsa i 40 minuter till!

Jag har sagt i två veckorstid nu att jag ska baka lussebullar men det har inte blivit av. Jag har inte haft tid eller ork till det. Men nu har jag satt igång så idag blir det gjort iallafall! :) Hoppas dem blir goda.Ttestar ett nytt recept idag med kesella, det ska tydligen göra dem saftigare! :)

Under tiden tänkte jag dammsuga och damma här hemma. Nu har mycket av mina grejer försvunnit upp till min lägenhet så nu kan man städa ordentligt här.

Ikväll ska jag hem till Andreas och mysa! :) <3

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida