Fredag

Det gick bra på jobbet idag! Stressigt och mycket att göra imellanåt men kul ändå! :)  Jag gjorde nog gamlingarnas dag när jag serverade dem glass och fruktsallad! Dem tyckte jag var så gullig och att det var rena festen! Hehe, dem är för härliga! :)

Nu efter jobbet så har jag kikat i källarn lite, vilket var lika med noll då man verkligen måste flytta på allting för att kunna komma åt dem sakerna som jag vill ha. Så jag sket i det. Tänkte ju fota och lägga ut sakerna på blocket men jag får helt enkelt beskriva sakerna.

Sen ringde jag ju henne som jag skrev om innan....hoppas! :)

Ska in till Annica om en stund för att äta tacos, mysa och se Idol! :) Ska bli trevligt!
Idag är det final och Jay kommer/ska vinna!! :)  Håller stenhårt på han som man antagligen har märkt!



Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida