Take me on

Rubriken är från en låt med Erik Grönwall.  Ibland vet man inte vad rubriken ska vara så då får det blir en låt eller liknande..

Det blev inte mycket till att städa idag. Fastna i soffan och framför datorn istället. Har plockat undan lite men inte dammsugat, får roa mig med det imorgon.   Sitter bara och slappar och gör nada, så jäkla gött!  Och det tänker jag fortsätta med.

Har fått ventilera lite för Anna och det behövdes. Du är en pärla! <3  Jag skulle egentligen behöva en rejäl urladdning för att kunna slappna av! Så irriterad och besvärad. Jag orkar inte med mer drama i mitt liv nu! Har fått nog och blir irriterad av bara tanken! Låt mig få andas för fan...och nej, jag döljer inget så cut the crap!


Kommentarer
Postat av: EN KÄRLEKSSAGA: UNGA FÖRÄLDRAR TILL TVÅ PRINSESSOR!

jag håller med dig ;)


URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/ @ 2010-08-17 @ 20:51:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida