Onsdag

Igår hade vi en heldag på Liseberg jag, Madde, Emely, Johan, Erik, Håkan och Annelie! :) Riktigt kul faktiskt!  Dock vart det så långa köer så man kunde inte åka så mycket som man ville.  Jag älskar karuseller men inte höjder så jag skrek mig lite hes. Haha sissygirl! ;)  Fast jag var inte värre än en annan tjej på Uppswinget, hon skrek innan den ens hade börjat. Såg riktigt kul ut! Helt likblek! haha :D

Kom hem runt elva tiden nångång och åkte då hem till Madde och spelade lite kort. Kom sen hem efter ett nångång och somna på stört.  Det tar på krafterna att va på Liseberg en hel dag. Man har faktiskt inte samma energi som man hade när man var 10. Ha ha :) Men kul var det som sagt. Blev barn på nytt.

Idag har det inte hänt något speciellt, har bara slappat.  Blir väl att åka hem till Madde ikväll och umgås lite, om sjuklingen orkar! :)<3

Trevlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida