I'm electric, I just want to dance!

Jag lever!!

Har slappat till rejält med bloggen nu. Skärpning! Inte för att jag har något speciellt att skriva ändå! 

I onsdags åkte jag som sagt upp till Madde som jag skrev. Spelade kort och tjötade som vanligt, trevligt! :)   Sen i torsdags hade jag en riktig slappisdag, tvättade lite.  Men vid femtiden kom syrran och hämtade upp mig. Så det blev helt spontant att åka med henne hem för att umgås och gulla med barnen! :)  Godingar! <3 Grillade igår och det var riktigt gott! Syrran gjorde en dundergod tzatziki! Godare har jag nog aldrig ätit!! :)  Sov över där och åkte hem igår kväll. Innan dess fick jag lite groggar och även en grogg på vägen hem så jag blev lite på örat. Sen hälsade jag på Thomas föräldrar och där fick jag snapps så jag mådde kalas igår. Ha ha :D    Så man somnade gott igår!

Nu försöker jag komma till liv igen, men det går ganska trögt.  Får väl ta mig en dusch så jag piggnar till!
Vid femtiden så kommer Piff och Puff (Anna och Jarmo, haha) och hämtar upp mig för att sedan åka hem till dem och grilla! Smaskens! :)  Så ska väl försöka komma ihåg att mobilblogga lite! :D

Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida