God kväll

Va skönt det är när det är städat nu. Det känns tillochmed! :)  Tror jag kommer va ett pedantiskt freak när jag flyttar hemifrån!

Tog mig ett skönt bad innan också, så nu är man avslappnad, och ren dessutom! Ha ha :)  Kvällen har vart väldigt lugn, har kikat på tv och suttit här lite. Pratat med Anna lite och vi planerar och har oss! :) Älskar dig raring!<3


Ska väl sitta här en stund till innan det blir sängen för min del. Har lite ärenden imorgon och lite samtal och mail.

Jisses, jag sitter här och skrattar för mig själv. Fattar inte att det är sant. Trodde du var ensam om att vara sån men du har fan en dubbelgångare!! Dra mig baklänges!!  Nog för att man har hört saker men detta är ju fan löjligt!!


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida