Fredag

Jisses va trött jag är nu. Ögonen är tillochmed lite blodsprängda eller vad man säger. Har vart fullt ös hela dagen!
Först jobbade jag 7-15 och det gick bra. Ska jobba på måndag igen, 6.45-15.30.

Efter jobbet åkte jag till Allum där jag mötte upp Anna :) Gick runt där en stund och kikade i affärer. Jag köpte presenter tills imorgon då det är kalas för mina syskonbarn! :)  Sen blev det  sallad på Paprika. Mumma! :D  Och efter Allum så blev det en sväng hem till Madde där vi spelade kort och Alafapet. Ha ha :D Lite hjärngympa!

Nu är det snart dags för sängen. Är redigt trött som sagt. Dessutom ska jag upp tidigt då jag ska färga mammas hår och sen fixa iordning mig själv. Åker iväg runt tvåtiden så det blir ingen sovmorgon!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida