Tjoho



Jag har fått jobb!  Jag var ju på intervju den 26 mars på ett äldreboende inne istan och jag hade ställt in mig på att jag inte hade fått det. Men idag ringde han och sa att jag har fått ett vikariat på 80 %  Så jäkla gött! :)   Det är från maj till sista augusti! Ska få schema nu i veckan. Det känns verkligen som att en sten har lyfts från mitt bröst nu! Så jäkla härligt! :) Nu kan jag pusta ut. Iallafall inför sommaren. Hösten vet jag ingeting om än. Får la se! :)
Ska gå bredvidgång nästa vecka på onsdag och torsdag. Det ser jag fram emot! :)  

Iochmed detta jobb behöver jag inte åka till Kungälv nu. Detta vikariat är längre än det jag skulle få i Kungälv.


Kommentarer
Postat av: Caroline

För bebisen? Nej det är ingen fara, som tur är haha.

Grattis till jobbet, så härligt att ha sommaren planerad! :D


URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/ @ 2010-04-19 @ 14:19:16
Postat av: mina

va roligt för dej :D grattis!


URL: http://minaj.blogg.se/ @ 2010-04-20 @ 13:05:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida