Tack för idag!

Jisses va trött jag är. Kunde somnat redan vid åtta. Ja, tillochmed vid fyra! Ha ha :)  Men jag höll mig vaken. Greys anatomy idag ju, ha ha :)

Men nu kastar jag in handduken, nu går jag och lägger mig! Ska kika lite tv bara och sen sova! Lär nog sova som en gris! :) 

Imorgon blir det nog ingen uppdatering försen på kvällen. Börjar kvart över elva och slutar kvar över nio. Och jag går knappats upp tidigare för att hinna sitta vid datorn. Ha ha :)

Så sov gott och ha en trevlig torsdag!

Kommentarer
Postat av: en kärlekssaga: unga föräldrar i väntan på nummer två!

grattis till ditt jobb, verkligen jätteroligt:D är det fast och heltid, eller hur var det? läst att du är på g med lägenhet ju! jag håller mina tummar för dig:D kram!


URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/ @ 2010-04-28 @ 22:28:50
Postat av: en kärleksaga: unga föräldrar i väntan på nummer två!=)

men det är ju inte fy skam, det är ju ett jobb! jättegrattis till dig!:D


URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/ @ 2010-04-30 @ 12:37:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida