Söndag

Mötte upp Emely igår vid fyra tiden, gick in på Ica och fixade lite mat. Skrapade ihop lite pengar för att kunna grilla. Kött i marinad för 30 kr är ju suveränt!  Preppade i mig allergimedicin och åkte hem till Emely! :) Emely stod för grillandet och jag fixade sallad, egen klyftpotatis och diverse tillbehör.  Vi gjorde grillspett och det blev så jäkla gott! Vi käkade som hästar! Ha ha :) Tur att man hade leggins, annars hade la en knapp flögit iväg!
Kvällen spenderades hos Emely, satt och tjöta och spelade spel. Sen kom även Alle och Thomas dit. Det var en rolig kväll och det behövde jag! Tack Emely! :) <3  Härligt att jag kunde vara där runt 9 timmar utan att känna allergibesvär, men dem hade ju iofs precis städat också! :) Ibland känner jag ingenting, ibland är det kaos efter en halvtimme. Skumt det där!

Jaja, det var en rolig kväll med många skratt iallafall.  

Idag händer det inget speciellt. Är väldigt trött och seg i kroppen. Fortfarande träningsvärk från i fredags.
Tänkte ta mig ett bad och pyssla om mig själv en stund. Härligt! :)

Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida