Långfredag

Det var ett väldigt dystert inlägg häromdagen, men nu är jag tillbaka och gladare!  Alla blir vi deppiga nångång och då orkar man ingenting.
Men igår hade jag en heldag med Annica och det behövde jag verkligen! Massa skratt och roliga konversationer!  Vi åkte iväg till Backaplan en stund och sen kikade vi lite i Angered. Mycket trevligt! :) 
Sen fastnade jag som vanligt inne hos dem (hihi) och då tittade vi på film. Först ut blev det Bröllopsfotografen, helt okej. Sen kollade vi på Allt för min syster, riktigt sorglig film och det var svårt att inte gråta. Jisses!  Mycket bra film som man helt klart ska se! Men den är stark, hemsk och sorglig så ni vet!
Sist ut kollade vi på Old dogs och jäklar vilken rolig film det var! Jag garva nästintill hela filmen igenom. Haha, helkul! Måste ses igen! :D  Har ni inte sett den så gör det! Perfekt om man vart deppig och behöver skratta!



Nu är det påskhelg, jag har inga direkta planer. Så det blir väl lugnt för min del. Folk är iväg på annat eller har sina planer lixom.  Och påsk för mig är ingen viktig högtid så sätt. Det har lixom aldrig varit en högtid jag firat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida