Jag tror våren har anlänt

Idag tog jag mig en go sovmorgon fram till halv tolv. Slappade ett tag och åt lite grann. Sen fick jag mig ett rejält städryck. Började dammsuga, damma, tvätta golven, städa badrummet och sorterade lite. Gött när det är städat och fräscht! :)
Sen satte jag mig på altan i solen lite, det var ju 17 grader! Så jäkla skönt! :)  Man blir genast gladare och piggare när det är sol och värme ute. Vi människor är inte skapta för kyla och grått väder. Vi har vårstädat lite och sopat bort allt äckligt grus nu. Hoppas bara poseidon kan dra bort resten nu. Hatar detta jäkla gruset!

Sitter och pysslar om mig själv lite nu. Har duschat och sitter och pysslar med naglarna nu. Har även fixat brynen lite. Det är nog den största nackdelen med att vara tjej, att behöva noppra ögonbrynen och att raka benen! Haha :) Okej, mens är väl inte så kul det heller..ha ha :)

Ikväll blir det nog lugnt. Glo tv och någon film! :)

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida