God kväll

Har vart hemma hos Madde en stund. Vi spelade spel och satt och tjöta. Sen tittade vi lite på filmen Sommarn med Göran. Den har sina stunder då den är rolig. Jag och Annica garva iallafall ihjäl oss på bion! Ha ha :)

Nu tar jag det bara lugnt. Kollar mailen och så. Ska väl göra mig klar för sängen strax. Glo lite tv, prata med Micke och sedan sova! Hade jag kunnat trolla hade han legat bredvid! Hihi :)

Imorgon vet jag inte vad som händer än. Det var prat om att grilla men det verkar inte bli något nu. Trist! Så får la se vad man hittar på istället.  Jag vill ha kött! *Dreggel*

Jag har sånt grymt sug efter sprödbakad fisk, potatis och såndär kall dillsås! Fyfan va gott! Och jag som inte ens gillar fisk! Men jag får fan lära mig! Måste bli smart! Ha ha :D  Gud va gott!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida