Funderingar

Jag har tänkt och analyserat mycket de senaste dagarna, och jag har kommit fram till mycket. Hur jag ska vara och inte vara, vad jag ska göra och inte göra. Jag har börjat tänka mer positivt nu och det känner jag av. Sen att solen dessutom har hittat hit gör allt mycket bättre! Jag är mer positiv nu och ser mer positivt på saker och ting!  Jag lär mig dag för dag att bita ihop och bara skaka av mig det, och det känns bra! Jag är svag men samtidigt tuff. Bara för att allt inte går som man vill så kan man inte deppa ihop! Dags för nya tag nu och skam den som ger sig!  Det är bara jag som kan avgöra hur min framtid ska se ut!  Det negativa kan man oftast alltid vända till något positivt!

Och kanske, kanske blir det en utomlandsresa i september. Det hade vart så härligt och behövligt! Så nu jävlar i mig ska jag hitta jobb! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

rätta takter darling fight the god damn tiger!!! ;)


URL: http://svampis.blogg.se/ @ 2010-04-15 @ 09:54:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida