Flitiga Lisa

Nu har jag precis blivit klar med städningen! Har även tränat lite också! :) Är verkligen helt slut i armarna nu!

Rensade lite bland sminket och skönhetsgrejerna man samlat på sig. Man får lixom aldrig tummen ur när det gäller att rensa så det blev en del. Haha, tog en tom glasslåda där jag la i alla läppglans, läppstift, ögonpennor osv. Då vet man vart grejerna är utan att behöva rota igenom hela lådan.

Jag gör hela kohagen grööön...och nu så har sommaren kommit... haha fastna i Idas sommarvisa!

Nu har jag dammat också och det behövdes verkligen! Jisses! Nu kan jag andas igen, ha ha :) Har även dammat inne på pappas databord, undra om han lägger märke till det...Nu ska det bara renbäddas också sen är jag klar. Tänkte duscha och äta först!

Ikväll ska jag hem till Madde ser det ut som. Spela lite och umgås! :)    Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida