En sån underbar dag

Idag har jag vart med Anna igen och vi har haft det lika trevlig och roligt idag! :)  Vi köpte jordgubbar och begav oss ner till ängen där vi lade ut en filt och satte oss. Solen värme och det var så skönt. Satt i bara leggins och linne! Jackan åkte av, tröjan åkte av och sedan tunikan. Varmt! Så himla härligt att bara sitta där och lapa sol, slappna av och umgås! Behövs verkligen!  Tack för en dunderbra dag! :) <3

Nu har Anna åkt hem och jag väntar på att Greys Anatomy ska börja. Sedan tänkte jag kika på Andra avenyn på webben.

Imorgon ska jag ringa massa samtal och så ska jag ner till arbetsförmedlingen. Är ju där två gånger i veckan nu och får hjälp av en jobbcoach. Så jag hoppas det händer något nu för jag vill jobba!! Vill känna mig behövd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida