Upp med tuppen

Imorgon ska jag upp med tuppen för att köpa fotbollsbiljetter...ja inte fasiken är dem till mig!
Ska följa med Emely för att hon ska köpa dem till sin kille.    Kvart i tio vill hon åka, jesus min låda!
Iofs kommer jag ju få ut mer av dagen, men visst är det skönt att sova! :) Ha ha!
Får la se vad vi hittar på efter det, gå och tittar lite i affärer kanske?

Ser ju inte ut att bli gymmet imorgon heller så får ta mig en promenad iallafall!

Nu blir det till att kolla tv och sedan sova. Ska ju upp tidigt... blääh! :P

Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma blogg

ha ha kvart i tio har jag vart i gångi fyra timmar typ:D fast dte är ju klart, det beror ju på om man ska jobba eller ej och sådär=) hoppas du får en bra dag!=)


URL: http://enkärlekssaga.se @ 2009-09-16 @ 10:19:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida