Torsdag

Fy va tung i huvudet jag är idag. Har snorat och nyst hela morgonen, hoppas verkligen att det inte är en förkylning på gång! Orkar inte, vill inte!
Ryggen värker och huvudet med som sagt. Funderar på att tappa upp ett varmt bad och försöka koppla av. Värme är ju bra när man har ont. Funderar på att sola också. Vore riktigt skönt! Och att få lite färg skulle ju inte skada. Funderar då på att sola på solariumet och inte gymmet. Man får mer färg där. Dessutom känner jag mig så usel som går till gymmet och solar men inte tränar. Usel är väl fel ord, rätt ord är lat! Ha ha :D


Nu har jag bokat soltid, ha ha! :)  Ska sola kl ett och efter det blir det ett skönt bad och lite ompyssling med ansiktsmask och att måla naglarna osv! :)

Kommentarer
Postat av: S

fin blogg! :)


URL: http://mymelodies.blogg.se/ @ 2009-09-03 @ 13:53:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida