Time to sleep

Nä, om man skulle gå och lägga sig kanske?
Ska upp hyffsat tidigt imorgon för att fixa lite. Packa och göra iordning mig. Tåget går halv två. 13:27 om man ska vara exakt. Viktiga minuter det där, ha ha! :)
Jag brukar alltid åka buss men denna gången var faktiskt tåget billigare, och en timma kortare! Skönt! :) Jag bokade biljett utan plats så hoppas det finns något ledigt! Men det gör det säkert. När jag och Madde åkte till Malmö i december så bokade vi också utan plats och kunde nästintill välja sittplats precis vart vi ville!

Ska fortsätta läsa på min bok på tåget, den är så jäkla rolig! :) Blir väl någon uppdatering på bloggen via mobilen skulle jag kunna tro!

Sov gott! :)

Kommentarer
Postat av: mina

ja verkligen :( buuhuu



toppen du :D hihih



hallå tror du att du skulle kunna fixa de där me besökare åt min kompis?


URL: http://minaj.blogg.se/ @ 2009-10-01 @ 10:35:45
Postat av: nicky

fin blogg:D


URL: http://nickypicky.blogg.se/ @ 2009-10-01 @ 19:53:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida