Söndag

Igår var vi ju istan och shoppade lite. Sen Åkte jag hem och åt världens godaste mat! Skinkstek! Mumma! :D

Haha sen spelade jag, Emely och Madde bingolotto! Haha :D Det kan faktiskt vara kul imellanåt. Jisses, börjar man bli gammal?
Ingen vann något iallafall men vi hade ju kul. Efter det satt vi bara och tjötade och sjung. Ha ha :)

Läste lite i min bok innan jag la mig, den är jävligt rolig! :) Så kommer nog köpa hennes andra böcker också!

Nu gör jag iordning mig lite smått för jag och Emely ska in till stan och kika lite. Födriva tiden lixom. Vi var ju på Allum och Backaplan lite igår men det finns ju mer affärer i Nordstan, så dit ska vi. Skulle behöva köpa ett linne och så vill jag ha klämmpärlor så jag kan göra smycken.

Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida