Photo scape

Måste tipsa om ett kick ass program jag införskaffat mig! :D  Jag har länge suktat efter photoshop för att kunna fixa med mina bilder men har aldrig förstått mig på det. Antingen kostar det att ladda ner det eller så får man helt fel språk eller så ska man ha något serienummer. Fattar ingenting av det. Jag fick ner en version häromdagen men fattade verkligen ingenting så jag tog bort det från datorn. Nu har jag kollat runt och fick tips av en kompis och hittade då photo scape..och ja, jag älskar det! Grymt program ju! :D   Så nu ska jag roa mig med detta en stund!

Här är ett exempel. Man ser ju skillnad. Bilden fick mer färg och huden blev slätare. Sånt gillar jag! :)

 Klicka på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida