Måndag

Bloggade sent från mobilen igår. Ville bara uppdatera lite. :)

Idag har vi vart och handlat lite i en affär som kallas för Förmedlingcentret. (tror jag). Det är ungefär som Rusta och liknande. Köpte bland annat lite ljus för nu börjar ju hösten komma, då tänder jag mycket ljus! :)

Sen åkte vi hem till Mickes syrra, jag har inte vart där innan pga katten. (Tål ju inte)  Jättefint hus!! Så vill jag också bo, ha ha:)  Jättefint verkligen. Och vi var där över en timme och det gick kanonbra. Katten var utomhus så det gick bra! :) Tog medicin innan. 
Jag satt och tittade på hennes lilla tös och även idag smälte jag helt och hållet. Så himla underbart söt! :)
Är bjuden på dopet, ska bli kul! :)

Nu ikväll har vi ätit god mat, kyckling inlindad i bacon, med ris och creme fraichröra. Mumma! :)
Nu blir det att titta film och fortsätta mysa! :)

Imorgon ska vi, eller ja, Micke göra lite ärenden och så ska vi ev. ut och gå med lillan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida