L'oréal expert absolut repair

Har beställt hem shampoo, balsam och hårinpackning nu och hoppas det ska hända något med mitt hår. Det är så torrt och skadat! Och denna serie är ju framtaget just för skadat och torrt hår. Så ska bli kul att se om det blir någon förändring. Köpte små flaskor ifall det inte skulle vara bra.
Så nu ska jag in i duschen och greja med håret! :)

Jag beställde paketet ifrån http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=8798 och dem är grymt snabba på att leverera! Tog två dagar bara! :) Dessutom fick jag en liten present. Bond-A-Weav. Om jag har förstått rätt så är det ett slags lim för löshår? Vettekatten asså! Men fint med en liten present! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida