Hår, hår och hår...

Vet inte riktigt vad jag vill göra med mitt hår. Jag vill ha det kort men ändå långt. Jobbig situation va?
Klipper jag det kort kan jag iofs använda löshår om jag vill ha det långt.

Fördelar och nackdelar med kort och långt hår;
Fördelen med kort hår är ju att man behöver mindre shampoo, balsam osv. Det är skönt med kort hår.
Nackdelen är väl att man behöver styla det varje dag. Beror iofs på längden. Det är snyggt med kort hår! Som t.ex. page!
Fördelen med långt här är att man kan göra många snygga frisyrer, kan man visserligen med kort hår också. Orkar man inte göra något med håret kan man bara slänga upp det i en toffs.  Nackdel är att det går åt mycket shampoo och balsam.
Jag tycker det är lättare att behandla kort hår än långt.

Va fasen...vad ska jag göra? Jag har velat klippa av mig håret länge nu. Men samtidigt vill jag ha det långt. Det börjar bli långt nu. 
Tror helt enkelt att jag behåller längden nu men att jag ändå klipper upp det i olika längder och att jag klipper till luggen!
Vem vet..kanske blir kort till våren?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida