God kväll

Idag har vi vart ute på en långpromenad med lilltösen. Vi gick en jäkla väg och även genom skogen lite. Jobbigt med min kondis men skönt ändå! Ha ha :D  Solen stekte och när vi kom hem till Mickes syster igen kände jag mig grillad. Fyfan, men men. Stolt att jag rört på mig iallafall! ha ha :D

Efter det åkte vi till frissan där Micke skulle klippa sig, skitsnyggt blev det!  Nu är jag grymt sugen på att klippa mig så ska boka tid när jag fått lön igen. Ska nog klippa så som jag gjorde förr, lite rockstil. Mycket uppklippt. Får se vad de blir! Behöver tunna ut håret också!

Efter frissan har vi bara tatt det lugnt, tittat tv och myst. Nu har Micke åkt iväg för att jobba natt, så här sitter jag ensam! =/ Trist och lite smått skumt. Men men, då kan ju jag krypa in i mitt nördskal och läsa bloggar och glo på en typisk tjejfilm! Haha :)

Ska titta på She's the one med bland annat Cameron Diaz och Jennifer Aniston.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida