God kväll

Det gick bra på jobbet och det är alltid lika roligt att jobba med Therese! :) Ska jobba tillsammans imorgon också! :)

Nu sitter jag här och pysslar lite med mina naglar, hade avskavt nagellack och det är ju inte särskillt fint! ^^
Ska titta på Roast på berns som börjar om 10 minuter också! Sen blir det till att sova! Ska jobba 6.45-15 imorgon! Sen ska jag hämta ut ett paket på posten och sedan hem och tvätta!

Pappa var snäll som åkte och köpte mig en ny dvd idag! (Men jag betalade den själv, ha ha) Han hade sett ett erbjudanden på Elgiganten så han fixade en sådan. Snygg var den! Ska testa den imorgon! 
Den jag hade innan gick sönder för 2-3 månader sedan.


Jisses...vad ska man säga? Jag orkar faktiskt inte bry mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida