Dirty dancing

Nu är Dirty dancing slut, visst är slutet det bästa i hela filmen? :) Så jäkla svårt att tro att han har dött. Att han inte finns mer. Nu slipper han iallafall lida mer. R.I.P

Sitter och lyssnar på musik och kollar lite bloggar. Ska väl lägga mig om en stund och jag hoppas verkligen att jag får sova inatt! Annars hamnar jag väl på dårhus! En renbäddad säng kanske gör susen!
 Imorgon ska jag åka till Allum med Emely o co. Ha ha :) Ville göra något än att bara sitta hemma, dessutom måste jag köpa hårfärg. Utväxten stör mig för mycket nu. Jag önskar bara jag kunde få bort den satans röda slingan i luggen!! Jag gjorde ju slingor för ett tagsen och denna är så jäkla envis och vill inte försvinna. Jag hatar den! Aldrig slinger i mitt mörka hår igen! Neevaaaah!!


Kommentarer
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

åh tack :P Jo, jag ändrade mina matvannor med en radikal vändning. Från massa mat till lite mat och helt annan mat än vad jag åt innan. INGEN ute mat ofta. Jag drack mycket vatten och åt kanske 2 gånger om dagen..tyvärr.. men för mig funka det..


URL: http://designbyjessica.blogg.se/ @ 2009-09-19 @ 11:08:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida