Ullared

Jisses va trött i fötterna jag är nu!
Jag har inte bloggat något för vid halv tolv ungefär åkte jag med Emely och Johanna till Ullared! Jag var ute efter lakan och något att ha på mig på festen på lördag. Men det blev mer än så! Som vanligt, ha ha! :) Hittade dock inget att ha på mig men det blev två lakan, leggins, mysbyxor, nagelfil, vit nagelpenna, ansiktsmask, fotoramar, strumpor till pappa, duschtvål, handtvål, tandkräm, mysstrumpor, USAstrumpor, present till Micke, en body och strumpor till mitt kommande systerbarn. Kunde inte låta bli! Vet inte kön men köpte en färg som båda könen kan ha. Sen var det nog inget mer.

Det var hur mycket folk som helst där. Inte så konstigt kanske eftersom att det precis vart lönining. Man fick en och annan kundvagn i rumpan när man gick runt där inne.  Träffade Mickes mamma och syster också! Trevligt!! :)
Det blev alltsom allt 4 timmar på Ullared och sen åkte vi till Johannas lägenhet och lasta av hennes grejer där. Och nu äntligen är jag hemma! Har iofs varit det en timme nu.

Har fått en lapp från posten att jag har ett paket att hämta ut, och det måste vara linserna och sminket! Skönt det, att man fick det innan lördagen lixom!

Nu ska jag bara ta det lugnt, glo tv och ta nåt att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida