Torsdag!

Idag är jag trött! Fick väl sova ca fyra timmar inatt. Hade jättesvårt för att somna! Låg och vred och vände mig i tre timmar. Sista gången jag kollade på klockan var den halv två. Jippi tänker man när man vet att man ska gå upp kl sex.
Men men, har iallafall jobbat 6.45-15.45 idag och det flöt på hyffsat bra. Har varit flitig och jobbat på bra! :)
Hade som vanligt kul med Therese på jobbet!

Efter jobbet hämtade Madde upp mig och vi tog en sväng till Allum där jag köpte ögonskugga inför imorgon. Märket Viva la diva faktiskt, men snygga färger och sminkningen jag såg att man kunde göra med dessa skuggorna var skitnajs! 
Köpte även lite smyckesdelar så jag kan fortsätta med mina smycken!

Nu är jag hemma och sitter och lägger på ett face (sminkar mig) Ser ju helt död ut annars! Ska åka in till stan om en stund för att gå på bio! Flickan som lekte med elden! Ser jag fram emot! :)

Ha en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida