Måndag

Har precis varit nere på torget en sväng med Annica. Kikat lite i affärer och handlat lite på Ica. Jag hittade ett par fräcka lösnaglar som jag ska ha på halloween! :)  Svarta med spindelnät på typ. Fräcka och riktigt snygga!
Nu ska jag bara hitta nåt att ha på mig också, något svart! Får la se vad man hittar! I värsta fall får det bli en sopsäck! ha ha! :D

Imorgon ska jag jobba 14-21.15. Skönt att få nån mer dag iallafall! Ska ev. jobba på onsdag också!
Min kväll blir för övrigt lugn iallafall. Glo nån film kanske! :)

Kommentarer
Postat av: Bilja ~Photoshop blogg~

hejsan! du kommenterade på min blogg, biljas.blogg.se, japp du måste ha ps eller psp. hmm.. en header 50kr? mejla mig om du är intresserad =) ha en fin kväll! MVH Bilja


URL: http://biljaochtessisen.blogg.se/ @ 2009-10-19 @ 16:42:00
Postat av: felicia.

gud va fin blogg du har (:

hänt i dag swetie ? ((:

besök gjärna min blogg !


URL: http://feliciaz.blogg.se/ @ 2009-10-20 @ 20:29:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida