Lördag

Igår kväll satt vi och tittade på Idol, favoriten Erik gick vidare..bra där! :)
Jimmy kom över en stund så vi satt och drack lite och tittade på nån action film. Blood and bone tror jag den hette. Trevlig kväll iallalfall! :)

Idag har vi varit iväg och solat, riktigt skönt! Ska fortsätta sola lite när jag kommit hem. Känner mig fräschare när jag är lite brun.
Sen åkte vi och handlade. Vi ska bjuda Mickes föräldrar på hemmagjord pizza med sallad. Till efterätt blir det chokladpudding med grädde, hallon och lite riven choklad på. Mumma!! :D Ska ta en bild på det tänkte jag.

Så ikväll blir det pizza och Körslaget! :) Och mys såklart!

Tänkte lägga upp en tävling nu så håll utskik om du vill vara med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida