God kväll

Det blev en heldag på stan idag. Strosade runt lite här och där! :) Var hur mycket folk som helst inne på Buttericks, man fick verkligen panik! Så det blev snabba ryck där inne och ut fort! Märks att folk är ute i sista stund nu eftersom att det var så mycket folk där inne.
Sen blev det middag på Jensens, mumma!! :D Längsen nu så det var gott! Blir ev. Jensens på fredag igen! Hehe fine by me! :)
Nu ikväll har jag varit hemma hos Madde och glott film och tjötat lite. Alltid lika kul!

Fick hem mina pärlor också men har ingen ork att pyssla nu, så det får bli imorgon! :) Har fått massa fint nu! Nu ska man bara finna inspiration också!

Linserna och sminket har inte kommit än! Lite panik eftersom det ska användas på lördag! Det står att det skickades iväg i torsdag och att det skulle ta 1-2 arbetsdagar att få de. Alltså fredag eller måndag. Men icke! Så kommer det inte imorgon får jag ringa dem!

Jaja, ska snart krypa ner i sängen och kika på Roast på Berns! :)

Kommentarer
Postat av: Floosan

godmorgon hoppas ni får en toppen dag!


URL: http://floosan.blogg.se/ @ 2009-10-27 @ 09:44:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida