Dop

Om en liten stund ska vi iväg på dop. Mickes systerdotter ska döpas. Lilla E är så himla sööt! :) Ska bli kul med dop! Så fint och jag är inte så ofta i kyrkan heller, mysigt! :)
Efter dopet ska vi hem till L & C på dopfika. :) Sen är vi bjudna på middag hemma hos Mickes föräldrar, mysigt! Dem är för härliga! Ska köpa med mig blommor till dem.

Dem var ju här igår och vi bjöd dem på hemmagjord pizza och efterätt. Och dem tyckte det var jättegott. Tur det ju! :) Mickes pappa uppskattade verkligen efterätten, ha ha :)

Jättemysig kväll igår iallafall. Satt och tittade på Körslaget. Bäst igår var ju Rigos kör. Jisses, alla kunde ju sjunga!

Nä, dags att fortsätta göra mig iordning så jag blir klar! :)    Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida