Aj! =(

Jag hade fel, jag mår inte alls bättre!  Jag skulle stannat kvar i sängen idag! Jag har nämligen fått öroninflammation!! :( Usch! Har jätteont i högeröra och hörseln funkar till 50%  Har rethosta, fortfarande lite ont i halsen. Man hör det på mig! :(   Ja, jag tycker synd om mig själv! ha ha!

Längsen jag var sjuk nu och nu blev jag det ordentligt!   Tack och lov att jag har bytt vårdcentral iallafall! Ingen väntetid alls och jag var där max 5 minuter! Underbart!!

Nu ska jag iväg till apoteket istan! Penicillinkur nu! :(


Kommentarer
Postat av: Anna

aj då gumman :( inte kul ju!! de har du rätt i att tycka, tycker me synd om dejkrama


URL: http://svampis.blogg.se/ @ 2009-10-14 @ 20:01:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida