Vaccination

Jag sitter verkligen i valet och kvalet om jag ska vaccinera mig eller inte!
Först skulle jag göra det, men sen ångrade jag mig och var stenhård på att jag inte skulle ta det pga allt man har hört! Biverkningar osv. Och att dem som skapat det inte vill ta det själva.  Men eftersom att såpass många trots det går och vaccinerar sig ändå, och att sjukhuset nästan fylls av fall nu så vore det väl likabra?   Jag är så osäker. Får väl läsa på lite mer om det eller ringa vårdcentralen och fråga. Jobbar ju inom vården så det vore väl lika bra kanske.   Hört att när man tagit vaccinet är man inte skyddad försen om tre veckor, kan man då alltså bli sjuk under den tiden? :S    Hmm...what to do..

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag känner samma som dig.. Är i valet och kvalet här med... Tycker det är lite otäckt men ändå kanske nödvändigt.. Hur mår du då? fin fin blogg!


URL: http://mamaliciouz.blogg.se/ @ 2009-11-18 @ 11:40:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida