Tränat!

Har varit och tränat idag med! :) Riktigt skönt! Körde lite mer styrka med vikter osv idag. Alltså inte bara löpband och crosstrainer.  Började med löpband och sen körde jag lite på olika maskiner som tränar ben. Sen lite armar. Sen gick jag faktiskt på hantlarna lite! Inga tunga dock. Får ju börja försiktigt när man inte gjort det innan och är så klen som jag! Ha ha :D  Varvade mellan ben och armar.  Sen det sista gjorde jag lite crosstrainer och sen solade jag! Skönt!:)  Känner mig riktigt deg i ben och armar så jag tror det blir träningsvärk imorgon!  Riktigt skönt att ha kommit igång!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag mår oxå bra:) Vad duktig du är som tränat idag!! Jag vill oxå träna men inte gå i regnet till gymmet:-P


URL: http://mamaliciouz.blogg.se/ @ 2009-11-18 @ 15:06:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida