Tisdag

Usch va trött jag är. Jag är verkligen segstartad idag!  Men måste snart vakna till och göra mig iordning lite, ska jobba kvällen idag. Hoppas det är någon rolig som jobbar! :) Och att det flyter på bra!

Imorgon skulle jag egentligen vaccinerat mig. Men jag är så grymt osäker på det. Jag är mer rädd för vaccinet än själva grissjukan. Man ska inte tro på allt som skrivs i tidningarna men man blir ju rädd. Och varför vill inte skaparna av vaccinet ta det själva?  Varför skapa en produkt som man sedan inte tror på?   Känner några som haft grissjukan och det har inte vart så farligt. Som en vanlig influensa fast lite jobbigare.  Visserligen varierar ju symptomen från person till person.  Finns några som vaccinerat sig och det har inte hänt dem något. Men jag är ändå rädd.  Jag har sagt att jag inte vill vaccinera mig. Men får la se längre fram om man ändrar sig.

Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida