Time to sleep

Jisses va ont jag har i nacken och axeln! :( Snacka om nackspärr!  Jag skulle bara sträcka på mig när jag gäspade förut. Icke bra!!  Inget jag gör om igen. Ha ha!
Har suttit med en varm vetekudde på axeln över en timme men det lindrade ingenting faktiskt. Så får hoppas att de lägger sig något under natten!

Lite rosslig i halsen också, torrhosta! Hmm, vädret som gör det antar jag. Jag fryser in vintern och svettas in sommarn som man ska göra. Men är nog dags att dra fram en varmare jacka snart och inte bara halsduk!

Imorgon blir det en sväng till Allum med Madde :) Gå runt och kika lite.

Hmm, undrar om den foundationen vi använde igår är dålig för min hy, eller om det är pga choklad eller stress för jäklar va finnar jag fått på hakan! Hmm, gillar jag inte! =/ Har ju ändå köpt den foundationen och vill kunna använda den utan att förvandlas till en prickekorv! ha ha :)

Nää, dags att krypa ner under täcket och glo lite tv och sedan sova!  Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida