The studio

Imorgon ska jag på en liten sminkkurs! :) Emely hade bokat in oss (Emely, jag och Madde) på det kl tre.
En av oss ska sitta modell och då ska den som håller i kursen sminka och visa lite tekniker osv. Sen ska alla tre få testa att sminka sig osv. Ska bli rätt kul faktiskt!

Du får bland annat lära Dig:
  • Hur Du använder olika penslar
  • Hur Du väljer färger, nyanser och toner på olika produkter
  • Olika former på t.ex. ögon, läppar och ansikte
    - Hur lägger man en ögonskugga om man har små ögon?
  • Hur Du framhäver det bästa hos Dig själv
  • Skillnaden mellan vardags- och festmakeup


På hemsidan står det att en sådan kurs kostar 695 kr. Men enligt Emely är det gratis så det borde det väl vara då. Hoppas det! Jag tänker då inte betala! Ha ha :D


Kommentarer
Postat av: Emelie

de e grattis, ja har varit på en sådanan kurs =) de kommer att sminka en av er, men bara halva ansiktet så den som blir sminkad ska sen försöka härma så de blir så likt som möjligt ..

@ 2009-11-04 @ 23:34:16
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Just nu sitter jag och kikar igenom kommentarer. händer hos dig imorgon då ?


URL: http://jessicalillsmeds.se @ 2009-11-05 @ 01:14:16
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

vad kul det låter. Jag lägger till dig på bloglovin :P hihi händer ikväll då ?


URL: http://jessicalillsmeds.se @ 2009-11-05 @ 18:25:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida