Söndag

Idag är man inte mycket till människa! Har så fruktansvärt ont i min arm att jag dör! Tillochmed att hålla i ett glas gör ont! Tack och lov att jag tog sprutan i vänster arm och inte höger. Annars hade jag mer eller mindre vart invalid!  Jag visste att man skulle få ont men inte såhär. Armen är så spänd. Och det är svullet, rött och de kliar lite vid sticket. Behöver man sätta upp håret osv är det bara att gilla läget över att det gör förbannat ont!
Har även fått huvudvärk och lite så, så jag sjukanmälde mig idag! :( Tråkigt när man beöver pengar.  Men jag kan inte jobba med en hand heller!

Så det blir lugnt idag, lite tvmys osv.  Såg reprisen av Idol och alla gjorde jättefina hyllningar till sina nära och kära. Undra vad som gjorde att Erik hängde löst egentligen?  Kanske var likadant som med Danny, folk tänkte att han är så säker, alla andra röstar så jag behöver inte. Tove var grymt bra iallafall! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tog ju min i torsdags. Hade svinont till igår!! :P Men nu ömmar den bara lite. Haha, bit ihop och gilla läget! Btw, ses snart? :D


URL: http://mdahlqvist.blogg.se/ @ 2009-11-22 @ 15:02:13
Postat av: Emelie

har också tagit den.. hadebara ont i armen när ja ´´höjde´´ den för höft eller va man ska säga men de gick över sen. annars så fick ja inget.. men de går över så håll ut Annika.

@ 2009-11-22 @ 19:13:46
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Hallå där! Allt bra med dig? Hoppas du får en bra start på den nya veckan!


URL: http://jessicalillsmeds.se @ 2009-11-23 @ 10:50:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida