Onsdag

Dålig uppdatering nu igen...men igår gjorde jag inget speciellt alls. Kollade tv hela dagen lång. Riktig slappisdag!
Hade inget att blogga om heller. Förutom resan då! :)

Idag har det iallafall varit lite mer action i mig! Jag har nämligen varit och solat och tränat idag med! Skönt!
Sen följde Emely med hem hit och fick sina presenter! :)   Och så har jag även hunnit med att handla! Och jisses va tungt det var! Tur att Toffe var med så jag kunde få skjuts hem! :) Tack!

Nu har jag duschat och betalat en räkning.  Ska börja med maten om en liten stund. Blir kyckling idag! :)
För övrigt blir det lugnt med lite tvserier som kommer idag. Biggest loser, Arga snickarn och Greys Anatomy! :)

Kommentarer
Postat av: Cassandra

haha, söt bild! Vad tränar dudå? gym? =)


URL: http://cssna.blogg.se/ @ 2009-11-11 @ 16:35:20
Postat av: Caroline

Tack ska du ha! :)

haha det är bra, den bloggen ska glömmas, nu är det den nya som gäller! :D


URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/ @ 2009-11-11 @ 16:42:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida