Måndag

Hmm, känner mig nästan lite febrig idag? Eller är det bara väldigt varmt i mitt rum? Har städat undan lite och satt igång en maskin tvätt, borde väl inte bli så varm av det? Äsch! :) Har sänkt värmen på elementet och öppnat vädringsfönstret nu!  Smärtan i armen börjar avta iallafall! :)

Ser ut att bli en tråkig dag idag också! Det regnar ute, som vanligt vid denna årstiden. Så man vill ju inte direkt gå ut heller. Så det blir till att tvätta och glo tv osv idag.   Vill att veckan ska gå fort nu! Ska till Micke på lördag!:)<3 Ska bli mysigt! Skönt att få komma bort lite också!

Imorgon är det exakt en månad kvar till julafton! Någon som börjar bli stressad?  Har ni köpt julklappar än? :) Jag har en julklapp klar iallafall. Så jag börjar få panik. Fast jag har mer panik över att jag inga pengar har till julklappar! =/ Så får la se hur detta ska gå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du finns på mina länkar. :P Så ifall dom ville kolla på din ;)

@ 2009-11-23 @ 17:23:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida