God kväll

Jag hade rätt.. Eddie åkte ut!  (Sorry nu om du läser och ska se reprisen, ha ha)

Är det någon här som brukar titta på Idol eftersnack och se Katrin dra sina kvällen bästa och sämsta?  Jag stör mig på hennes min hon gör när hon säger det! Putar med läpparna och ser allmänt konstig ut. Skippa det där!

Har pillat färdigt med min design nu och jag är faktiskt nöjd! Tillochmed med min header! Får la se hur länge jag behåller detta nu, jag gillar ju att pilla och byter gärna design ofta.

Ska väl glo tv en stund nu och sedan sova. Funderar på att titta på reprisen av Andra Avenyn.

Imorgon har jag inga direkta planer, får la se vad som händer. Tänkte ev. pyssla med något smycke!:)

Kommentarer
Postat av: mina

du har la oxå väldiga problem me luftrör o så? för isf tycker jag absolut att du ska ta den! de e inget farligt :)



fin design!!



ha de toppen


URL: http://minaj.blogg.se/ @ 2009-11-14 @ 12:19:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida