Fredagen den 13e

Någon som råkat illa ut idag?  Tror ni på skrock? Hmm..borde väl vara försiktig så klantig som jag brukar vara! Ha ha :)

Skulle tränat idag men är helt slut i benen sen onsdags och igår så jag har ingen ork. Har dessutom tant röd på besök så jag hoppar träningen idag! Ska bara ta det lugnt. Ska ner till apoteket sen iallafall.

Hade velat gå på bio och se Pananormal activity idag, men no money no funny! Den finns iofs att se på www.icefilms.info så får la se om jag tittar på den där! Vill visserligen inte se sådant ensam, mesig som jag är! Ha ha :D 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag såg ju den på bio för några helger sen..sån där smygpremiär mitt i natten. Äckligaste jag sett!!


URL: http://mdahlqvist.blogg.se/ @ 2009-11-14 @ 17:59:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida