Vad blir det för mat?

Haha, har ni sett det programmet? Med han långhåriga skinnsnubben! Han är den elaka maken i "Så som i himlen"
Jag tycker han är äcklig när han lagar mat. Han tar i precis allting med händerna, tillochmed smöret! Han drar sig själv i håret hela tiden och smakar och har sig. Han är ju inte direkt fräsch när han lagar mat! Men det han gör ser gott ut iallafall! Ja, det mesta iallafall!
 Idag gjorde jag kyckling med örtkryddad ugnspotatis med café de paris sås! :D Mumma va gott de var! Potatisen är ju godast! :D

Kommentarer
Postat av: Helena

Per Morberg heter han. Skitäcklig snubbe. Jag och min kille tycker lika illa om honom och jag håller verkligen med dig när du säger att han inte är fräsch när han gör mat precis. Usch för honom. Poäng till Gordon Ramsey-han diggar vi;)

Kram


URL: http://skogastjej.devote.se @ 2009-05-26 @ 19:22:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida