Usch

Idag har jag en riktigt dålig dag så det lär inte alls bli aktivt i bloggen idag. Jag har vart vaken sen tio och första inlägget kommer nu. Så det blir inte mycket action. Idag känns allting hopplöst och jag mår inte bra. Är ledsen och förbannad och har väl inte lust med nånting faktiskt. Jag vill fly härifrån och slippa tänka på saker och ting! Min största önskan är att få va barn igen. Slippa alla dessa problem och beskymmer. Åh, va härligt det hade vart om jag kunde resa tillbaka i tiden. Om så bara för en dag!  Jag vill ha något att göra. Vill ha något att se fram emot. Jag vill ha det där jävla anama eller va det heter, så jag orkar ta tag i saker och ting. Framför allt mig själv! Men det där anama är så långt borta det kan bli. Och jag har inte lust att leta upp det heller. Så hopplöst känns det. Jag tycker synd om mig själv och fan va patetiskt det är! Men det gör väl alla nångång.  Hur kunde jag gå från att vara hyffsat självsäker och drömmande till att känna mig sjukt osäker och hopplös? Vad fan har hänt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida