Torsdag!

Haha, det blev varken en promenad eller att sola imorse. Jag sov istället. Fasen va slappt! :P Men jag har träningsvärk sen igår så det känns bra iallafall! :)
 Har precis duschat och göra iordning mig lite smått nu, ska in till stan och träffa Anna vid två tiden! :) Ska bli trevligt! Vi ses ju allt för lite! Men när vi väl ses har vi skitkul! :D Massa skvaller och skratt! :)
 Vädret är hyffsat fint idag. Solen skiner men det är ändå fula gråa moln här och där på himlen. Det ska bli kanonväder i helgen har jag sett! Ska bli härligt! :D Då ska jag minsann lapa lite sol! :D Armar och ansikte är vart jag vill vara brunast på! Ha ha!

Jaja, dags att bli klar så jag slipper stressa! Uppdaterar senare! :D Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida